Bendrosios nuostatos 1.Įsigiję prekių internetu, turite teisę per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdami apie tai el. paštu: info@panevino.lt arba raštu, siunčiant registruotą laišką adresu:
Fabijoniškių g. 93-48, LT-07101 Vilnius
Tuo atveju, jei nusipirkę prekę pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, galite grąžinti pirkinį mums per 14 darbo dienų, kurios skaičiuojamos nuo pristatymo dienos. Nekokybiška prekė bus nemokamai pakeista nauja arba Jums bus grąžinti už prekę sumokėti pinigai. Pinigų grąžinimo atveju nuo sumokėtos sumos atskaitomi su logistika susijusias išlaidas – pristatymo ir užnešimo kaštus padengia klientas. Kokybiškos optikos ir elektronikos, kompiuterinės ir buitinės technikos prekės gali būti grąžinamos tik per LR teisės aktuose bei pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytą terminą. Kokybiškų kompiuterinių programų, jei pirkėjas pažeidė pakuotės apsaugą, grąžinti nebegalima. Norėdami grąžinti prekę visais aukščiau išvardintais atvejais, galite susisiekti su mumis svetainės skyrelyje Kontaktai nurodytais būdais. Kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti prekę nauja ir kokybišką arba grąžinti už pirkinį sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis„, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje.
Dėvimos prekės (pvz., ausinės, barzdaskutės, epiliatoriai ir pan.) gali būti grąžintos tik tuo atveju, jei nebuvo panaudotos.
Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Ši sąlyga netaikoma tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.
Grąžinama prekė privalo turėti visą komplektaciją, kurią pirkėjas gavo įsigydamas pirkinį.
Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą prekės grąžinimo dokumentą, kuris jums pateikiamas kartu su preke.